Quando pensiamo alla mente e all’apprendimento privilegiamo spesso una concezione logico-astratta: ci soffermiamo sul “Linguaggio della mente” e sui suoi aspetti incorporei e molto meno sulla concretezza e sulle azioni motorie, malgrado azioni e movimenti abbiano un ruolo centrale nei processi di formazione e rappresentazione mentale
Di Alberto Oliviero
yonteressantissimo lavoro del Prof Alberto Oliverio che aggiunge ulteriori informazioni riguardo il percorso fino a oggi intrapreso, yon atik ki rele "Motricità linguaggio e apprendimento"Ki retabli diyite kò a ak wòl santral la li merite, yon moso professeurs. Oliverio se pou m 'yon ede trè enpòtan nan pote sou konvèsasyon an fòmasyon jèn ak apwofondi enpòtans ki genyen nan kò a nan mouvman, kòm yon eleman poto endispansab pou aprantisaj ak kwasans pèsonèl, an reyalite, nan travay nan ap vini tan kap vini, montre egzanp sou kèk sitiyasyon lekòl ki deja egziste nan Swis, nan opinyon mwen, enpòtan paske, nan kou a òdinè nan leson, yo nan lòd yo amelyore aprantisaj ak ogmante konesans, finalman, Li se abandone paradigm nan dualist, malerezman dominan pou ane, ant lespri a ak kò, bay espas all'inestricabile ak inséparabl kouti ki deja egziste ant pwosesis yo mantal, kò a ak anviwònman an.
Ala bon sa bon lekti
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Julius Rattazzi